Monday, March 19, 2007

Combined Workout

Hallo beste Admirals fans!

Terwijl ik na een zware werkdag op me bed lig en een stukje voor ons blog schrijf, denk ik aan het volgende. Het word weer aardig Nederlands hier in Tampa! Onze top fotograven Hans de Wolf en Jasper Ruhe, PR man Joost Kling en onze trouwe fans/ supporters/ fotograven jacques en ans zijn neergestreken in Tampa! Gezellig!

Morgen is onze eerste interactie met een ander team. Onder de naam van een “Combined Workout” trainen we tegen Berlin Thunder.
Iedereen heeft zin erin om tegen een ander team te rellen! Ikzelf heb ook veel zin om tegen een ander team te rellen! Ook vind ik het leuk om tegen mijn maatje Stef Hupsel te spelen en te zien wat hij in deze korte tijd allemaal heeft geleerd en hoe hij vooruit is gegaan!

Spoedig meer nieuws! Groeten uit Tampa!

Akwasi

4 comments:

Anonymous said...

Heren, ik kijk nu al uit naar de scrimmages !!

Anonymous said...

Yay! Admirals kleuren! :o)

Anonymous said...

En hoe is de scrimmages verlopen.....? Ben zeer benieuwd

Anonymous said...

Well said.